Saturday, February 14, 2015

MACAM MANA NAK NAIKKAN BERAT BADAN

Cara Cepat Tambah Berat Badan dengan Shaklee



Fungsi utama dalam Set Weight Gain Shaklee ini ialah :

1) MealShakes

Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Mealshakes juga adalah minuman yang berasaskan protein dimana protein diperlukan untuk pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, menguatkan sistem imun dan lain-lain.

2)  B-Complex

Setiap hidangan 1 biji B-Complex mengandungi 8 jenis vitamin B iaitu B1, B2, B3, B5, B6, B12 dan Biotin. Antara kebaikan pengambilan B-Complex ialah ianya dapt mengawal kadar metabolisma badan, mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, mengawal tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

3) Vita-Lea

Multivitamin & multimineral yang diformulasikan khusus dengan 23 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Kelebihan Vita-Lea ialah menyediakan asas-asas nutrisi penting yang membantu sel hidup, pertumbuhan sel baru yang baik, membantu proses pembesaran, menstabilkan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.

Salah satu punca badan terlalu kurus ialah kekurangan nutrisi di dalam badan. Sedangkan setiap hari tubuh badan kita memerlukan nutrisi yang mencukupi untuk mengekalkan kesihatan yang berpanjangan. Selalunya bila dah sibuk dengan urusan harian sama ada di pejabat atau pun dirumah, kita mengabaikan kesihatan terutama pengambilan makanan yang seimbang dan berkhasiat. Sudahnya kita jadi stress, cepat penat, hilang selera makan dan seterusnya muka pun nampak pucat dan lesu.

Anda tidak perlu bimbang anda menjadi obesiti dengan SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE ini kerana ia tidak akan membuatkan anda berat dengan lemak-lemak tidak berguna.  Sebaliknya anda mendapat berat badan yang ideal, tak gemuk dan juga tak kurus, wajah berseri dan kesihatan yang optimum. 

Dapatkan Set Tambah Berat Badan anda sekarang.  

Mahukan harga yang lebih murah daftarlah sebagai ahli sekarang. 


NAK ORDER!!!

Whatsapp/ Telegram/ Sms/ Call

0139010598
Shaklee id 961819
Email : umialiesya@yahoo.com
COD : Area Kuantan, Tg. Lumpur, Kempadang, Sg. Soi
Pengeposan ke SELURUH MALAYSIA termasuk SABAH dan SARAWAK



No comments:

Post a Comment