Friday, April 10, 2015

ANTIOKSIDAN PILIHAN SHAKLEE

KENAPA jenama Shaklee menjadi EJEN ANTIOKSIDA pilihan :


VIVIX - Mengandungi 10x ganda resveratrol. Resveratrol merupakan sejenis Anti-Oksida.

CAROTOMAX - 1 hidangan CarotoMax adalah bersamaan dengan 89 raspberries, 102 pisang, 714 aprikot, 113g salmon dan 285 anggur.

VITAMIN E COMPLEX- Mengandungi ekstrak grape seed. Kelebihan grape seed adalah Mempunyai kekuatan lebih 50 kali lebih daripada Vitamin E dan 18.4 kali lebih kuat dari Vitamin C. Dalam erti kata lain ekstrak biji anggur ini amat berkesan Menghalang radikal-radikal bebas yang boleh merosakkan sel serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan.

S/R VITAMIN C - Kandungan Vitamin C yang tinggi.Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.

GLA COMPLEX - Mengandungi asid gamma linolenik (GLA) dari minyak borage, asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.Borage mengandungi GLA dua kali ganda yang lebih tinggi dari EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih berkesan daripada EPO. Dari segi bioavailabiliti (kadar penyerapan ke dalam sel dan tisu). Bioavailabitinya dibuktikan secara klinikal.




NAK ORDER!!!

Whatsapp/ Telegram/ Sms/ Call

0139010598
Shaklee id 961819
Email : umialiesya@yahoo.com
COD : Area Kuantan, Tg. Lumpur, Kempadang, Sg. Soi
 
Pengeposan ke SELURUH MALAYSIA termasuk SABAH dan SARAWAK


No comments:

Post a Comment