Monday, June 23, 2014

MIGHTY 3 GEMS SHAKLEE

PRODUK HOT SEMPENA RAMADHAN MIGHTY 3 GEMS SHAKLEE  : Kekal Bertenaga Sepanjang Hari


Sempena bulan Ramadhan yang kian hampir menjelma, Vitamin4mama menawarkan set  istimewa untuk berpuasa yang dikenali sebagai Shaklee Mighty 3 Gems program. Sesuai diambil ketika sahur untuk membekalkan tenaga yang berpanjangan sepanjang berpuasa..sesuai untuk seisi keluarga dan jangan risau, set ini sesuai digunakan untuk ibu mengandung atau yang tengah menyusu badan (breastfeeding).




1. ESP (Energizing Soy Protein)
  • Didatangkan dalam bentuk serbuk yang diperbuat daripada 100% non-GMO soy protein yang lengkap dengan 9 asid amino perlu. 
  • Membantu mengekalkan tenaga berpanjangan sepanjang kita berpuasa.
  • Membantu kita melapik perut dan menahan lapar kerana ia menbantu menghasilkan mukosa sebagai pelindung kesan asid hidroklorik di dalam perut. Oleh itu dapat kita mengelakkan rasa pedih ulu hati. Sangat sesuai untuk mereka yang ada gastrik.
  • Gabungan kalsium dan protein di dalam ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manja anda sepanjang anda berpuasa.

    2. Performance Drink
    • Mempunyai rasa oren yang menyegarkan.
    • Ia menjadi pilihan ahli2 sukan dan mereka yang menjalani gaya hidup aktif supaya kekal bertenaga dan mengurangkan rasa dahaga melalui:-
    ~ Rumusan ekslusif opticarb memberi kita Karbohidrat bagi daya tahan dan elektrolit bagi penghidratan semula dengan segera.
    ~ Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan.
    ~ Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.

    3. Meal Shakes
    • Berperisa vanila yang membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 jenis vitamin dan mineral yang penting.
    • Kaya dengan kalsium dan membantu anda mengatasi masalah sembelit sempena bulan puasa ini.
    • Memelihara kesihatan melalui kandungan vitamin-vitamin dan mineral penting yang diperlukan badan setiap hari yang selalunya sukar dipenuhi melalui sajian berbuka dan sahur kita.




    Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

    Konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda.
    Pendaftaran ahli hanya rm75 untuk seumur hidup..



    Untuk Info dan Order:

    Umialiesya
    Shaklee Independent Distributor | ID 961819
    Facebook : umialiesya
    FB Fan Page : ibu cantik anak sihat
    WhatsApp | SMS : 0139010598
    Email : umialiesya@yahoo.com



      No comments:

      Post a Comment