Thursday, April 2, 2015

MULTIVITAMIN TERTUA (VITA-LEA)

Multivitamin yang mula2 dicipta oleh DR. FOREST SHAKLEE dinamakan VITALEA.

VITALEA - vitamin tertua Shaklee..dah 100 tahun!!
Vitalea multivitamin TERBAIK bertaraf dunia dan disokong oleh 7 kajian klinikal. Teknologi menggunakan salutan mikro, dan telah lebih 350 ujian kualiti untuk memastikan ketulenan dan potensi produk.

KOnsisten amalkan Vitalea mampu ;-

-> Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
-> Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata
-> Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi
-> Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas (radikal bebas punca banyak penyakit seperti kanser)

Vita -Lea
120 Tablets
RM 88.75

VITA-LEA ® IRON FORMULA 
Perbezaan Shaklee:

Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia.Asalnya dikenali sebagai “Vitalize-Mineral” dan disingkatkan sebutan kepada “Vita-min”, dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi    30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang. 

Tablet "Vita-Lea" ini disaluti dengan serbuk nutrisi – spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai “Explo-tab”. Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil. 

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Hubungi saya untuk konsultasi percuma. Kalau nak harga lebih jimat, meh pakat join keahlian Shaklee. Jom ber-Shaklee!!!

NAK ORDER!!!

Whatsapp/ Telegram/ Sms/ Call

0139010598
Shaklee id 961819
Email : umialiesya@yahoo.com
COD : Area Kuantan, Tg. Lumpur, Kempadang, Sg. Soi


Pengeposan ke SELURUH MALAYSIA termasuk SABAH dan SARAWAK





No comments:

Post a Comment