Friday, September 20, 2013

SET SUBUR SUAMI ISTERI

"ALHAMDULILLAH...Syukur Ya Allah...Akhirnya aku mengandung..Setelah sekian lama aku menantikan cahayamata ini  (^_^) ".

Itulah ayat yang biasa keluar dari mulut orang yang sukar memperolehi anak. Rezeki itu milik Allah, kita sebagai hambanya perlu berusaha mendapatkannya..

Jom tengok testimoni Set Hamil Shaklee :

1)Testimoni pertama :
 

 2) Testimoni kedua : 

3) Testimoni ketiga : 

  APA KATA PAKAR ? 

Cukup dulu testimoni tu..Banyak lagi testimoni yang lain selepas pengambilan produk shaklee ni.



Popular sebagai “vitamin cinta” yang membantu untuk membangkitkan perasaan cinta dan keinginan untuk bercinta bagi isteri mahupun suami. Ia amat terkenal sebagai vitamin yang mempunyai khasiat bagi meningkatkan kelelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan juga wanita.
10mg selenium semulajadi yang terkandung didalamnya membantu dalam penyerapanvitamin E. Diketahui bahawa sebanyak 50% selenium di dalam badan lelaki berada di dalamtestikel dan duktus seminal. Lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani maka kandungan selenium yang cukup dapat membantu hubungan seksual bagi pasangan.
Ia turut membantu menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran darah, mencegah pembentukan darah beku dan membentuk sel-sel baru (termasuk RNA & DNA).
Zink merupakan zat yang sangat penting bagi meningkatkan kesihatan lelaki melalui proses pembentukan hormon testosteron, membantu mengekalkan jumlah air mani, membantu mengekalkan paras testosteron yang bersesuaian, serta membekalkan tenaga untuk spermaagar lebih aktif menuju ke ovum.
Zink amat berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose Nucleid Acid) dan membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkansperma yang sihat. Kekurangan zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma abnormal dan penyakit prostat.
Zink juga digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.
Diambil oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur. Ia mengandungiVitamin E dan gamma linolenic acid (GLA) yang menjadikan hormon stabil, memperbaikisimptom PMS seperti kesakitan, hilang mood, retensi air, sakit payudara dan sebagainya.


Ianya berasaskan SEMULAJADI, SELAMAT dan Insya Allah BERKESAN..

Bagi anda yang masih tercari2 produk nya, Cubalah SHAKLEE..

Harga yang MURAH, JIMAT dan BERBALOI ...

Kita hanya berusaha, selebihnya berdoa dan tawakkal kepada ALLAH S.W.T.


Sharing is Caring

Call / Whatsapp laju2 tau,
013-9010598
ID : 961819
umialiesya@yahoo.com


No comments:

Post a Comment