Wednesday, October 2, 2013

SET BERPANTANG SHAKLEE MEMANG BEST!!!





Set Pantang Shaklee ini adalah set berpantang unik yang telah banyak memberi kesan positif kepada pemulihan kesihatan ibu selepas bersalin. Keunikan dan kehebatan set pantang ini sebenarnya terletak pada kombinasi produk supplement shaklee yang benar-benar menepati keperluan dalaman dan luaran seorang ibu yang berpantang. Malah para doktor dan pakar perubatan turut mengesyorkan ibu-ibu berpantang untuk mengambil vitamin sepanjang proses pemulihan berpantang dan juga selepas pembedahan. Doktor Perunding Pakar Perbidanan dan Sakit Puan,Professor Dr Hamid Arshat yang telah berpengalaman lebih 30 tahun dalam bidang O&G sangat-sangat menggalakkan para ibu mengambil vitamin. Jom kita lihat apa kata beliau :


Apa Kata Pakar?




Apa yang ada dalam Set Pantang ini?

a) Vita-Lea Merupakan multivitamin lengkap diperkaya dengan 7 zat galian. Multivitamin ini penting untuk menggantikan semula vitamin dan mineral yang banyak hilang dari tubuh melalui darah semasa proses melahirkan anak.

b) B-Complex Vitamin yang mengawal saraf. Memberi rasa tenang, rileks kepada si ibu. Mengelakkan stress dan meroyan.

c) Vita-C Sumber antibodi untuk ibu. Antibodi ibu yang kuat akan turut di salurkan pada bayi melalui penyusuan susu ibu. Menjadikan luka cepat baik.Contoh : seperti puting payudara yang luka akibat posisi penyusuan yang tidak betul.

d) Zinc Complex Penting untuk mempercepatkan proses baik pulih luka dari dalam. Sama ada ceaserian, jahitan mahupan koyakan di vagina. Luka cepat sembuh dan parut tidak begitu kelihatan. Merawat keguguran rambut akibat daripada perubahan hormone selepas melahirkan anak

Ramai pengguna yang menggunakan SET BERSALIN ini turut menambah beberapa vitamin dibawah untuk mengatasi masalah lain yang biasa dialami oleh ibu- ibu dalam pantang...

OsteMatrix Sumber kalsium. Ia melancarkan pembuangan najis dan mengelakkan sembelit. Memberi tenaga tambahan dan rasa segar pada ibu yang terpaksa bangun malam untuk menyusukan bayi. Bangun malam tanpa rasa lesu dan letih. Menggalakkan penghasilan susu badan dengan pengambilan..

ESP Protein soya terbaik dalam bentuk serbuk. Juga menggalakkan penghasilan susu badan dengan banyak dan pekat. Anak akan lebih kenyang. Jadi bayi akan kurang meragam dan kurang bangun malam. Mencantikkan kembali kulit. Parut stretchmark semakin pudar. Parut luka jahitan juga berkurangan . Kulit jadi gebu dan bersinar. Memberi rasa kenyang yang lebih lama pada si ibu. Sesuai untuk ibu yang berdiet ingin menurunkan berat badan selepas bersalin tanpa menjejaskan kualiti dan kuantiti susu badan. Set Berpantang Shaklee Dengan segala manfaat dan kebaikan yang ada dalam Set Berpantang ini, maka tidak hairanlah ia menjadi pilihan no.1 ibu-ibu zaman sekarang yang mementingkan gaya hidup yang ringkas, mudah namun berkualiti. Ia nyata berbeza berbanding set bersalin yang lain.


Boleh baca testimoni mereka yang sudah menggunakannya di sini.


Testimoni 1

Testimoni 2



Testimoni 3


Testimoni 4

Penjagaan  selepas bersalin amat penting untuk mempercepatkan proses pemulihan.
Wanita selepas bersalin pulih seperti sediakala dari segi
  • kesihatan jasmani dan rohani serta keadaan mentalnya,
  • pemulihan kejelitaaannya khususnya dari segi paras, rupa dan bentuk badan
  •  serta pemulihan fungsi kewanitaan khususnya dalam perhubungan kelamin.
Keistimewaan set bersalin shaklee ialah kombinasi produk supplement Shaklee yang memenuhi keperluan dalaman serta luaran seorang ibu.

Malahan terdapat banyak lagi kelebihan selain kesihatan yang optimum serta menghasilkan susu yang banyak untuk baby tersayang.

Anda boleh rasai sendiri kesannya. Jom order sekarang..


    Sharing Is Caring
    umialiesya82@gmail.com
    PM / SMS / WHATSAPP : 0139010598
    SID :961819

No comments:

Post a Comment