Tuesday, September 10, 2013

NUTRIFERON





Kebaikan Nutriferon Untuk Masalah Eczema


Alhamdulillah.. lama dah saya nak share entry ni.. cuma masa sahaja tak mengizinkan .... dan sekarang rasa tenang je.. baru balik bersantai di The Garden..,. Di blog MamaFaiz.COm ni cuma tpt utk berkongsi masalah kesihatan dan tip kecantikan ... Dan malam ni sebelum masuk tidur, saya nak menulis ttg eczema.


Masalah eczema bukan masalah luar biasa. Rasanya dlm seminggu tu paling kurang ada 4-5 kes eczema yang diajukan ke saya.... Dulu saya tak pernah tahu pun kewujudan masalah ni... sbb saya takde pengalaman...dan sbb tiada yg eczema dlm ahli keluarga saya...hmm... Tapi bila dah start sharing ttg supplemen ni.. hari2 ada je yg tanya supplemen yg sesuai utk macam2 masalah2 kesihatan termasuklah masalah eczema.. Masalah ni takde ubat specific ya... Bukan mcm demam, telan ubat demam, baiklah esok lusa... Tapi, dgn supplemen, ia hanya dapat kurangkan sahaja masalah eczema ni supaya tak melarat..Org yg mengidap eczema ni biasanya sensitif pada perubahan cuaca, hama, emosi, alahan dgn sesetengah makanan, perubahan cuaca. Berikut beberapa testimoni dari pengguna2 MamaFaiz.COm sendiri yg menghidap eczema yg mengambil supplemen Shaklee. Saya kumpulkan testimoni2 dibwh ini dari entri2 saya yg terdahulu:

Beeha (Consume ESP + Nutriferon)

seronok baca entry kat sini..wpon saya xbf baby lg..tp saya ambik for my self dan kecantikan la opkos..ehehe since saya ade eczema, resdung n asthma..so kak Cery MamaFaizsuggest ESP n nutriferon memandangkan asthma yg teruk..tu pon pas baca blog kak cery satu hari tah berapa kali utk get the confident tuu..ehehe...so consume nutriferon everyday and esp 2kali sehari..xsmpai 2mggu, alhamdulillah, xsedar lgsg masalah eczema, allergy kulit dah ilang!magic kan..dah xperlu laa nak sapu2 cream farmasi macam2..hanya org yg ade masalah eczema n kulit aje yg tau betapa susahnye kalau datang tang gatal2 tu..blom lg kulit jd xcantik, berkudis lg..tp alhamdulillah sgt..satu masalah ilang..kulit muka rs makin better..yg lain2 xperasan plak..ehehe skrg tgh sabar n menunggu my other improvement especially utk asthma n resdung lak..tq to kak kak Cery MamaFaiz yg sabo aje layan mcm2 soalan..tp yg utama, kita usaha, Allah jua yg MAHA menyembuhkan..

Pn Fida (Consume ESP, Set B , Nutriferon, Omega
Hai kak cery,
Akak nak tau tak, fida punya ekzema dah tinggal 10% lagi nak baik.. maksudnya gatal2 dah hilang, tinggal nak elokkan kulit kering je..alhamdulillah, berkat consume shaklee and tawakkal pada Allah..
Selagi belum cuba kita tak tahu kelebihannya.Jika anda ada masalah ni anda perlu mengambil ESP dan Nutriferon.Kita sebagai hambaNya perlu berusaha dan berikhtiar.Selepas tu berdoa dan bertawakkal semoga Allah menyembuhkan..


Untuk mendapatkan produk ini dan maklumat lanjut,
anda boleh hubungi saya Umialiesya.



Umi Aliesya
ID : 961819
PM / WHATSAPP/ SMS/ Call : 0139010598
umialiesya@yahoo.com

Credit to Mama Faiz

No comments:

Post a Comment